Subject: Destilleeritud vee analüüs
From: "Jekaterina Semennikova" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Jun 2024 12:16:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Sooviksime saada natukene selgust, loodame, et oskate meid aidata. Igal
kalendriaastal teeme destilleeritud vee analüüsi haiglaapteegis. Aeg on
nii kaugel, et võtame varsti antud protseduuri ette. Meil tekkis
diskussioon, kus me ei saanud vastust ja seetõttu kirjutan teile. Kas
destilleeritud vee analüüside tegemine on kohustus? Lihtsalt
internetiavarustes ma ei ole suutnud tuvastada kohta, kus oleks selle
kohta kirjas või on selle kohta sätestatud määrus ja selle tõttu
otsustasime enda jaoks täpsustada.

Vabandan, kui küsimus on rumal, kuid lihtsalt sooviksime seda enda jaoks
välja selgitada.

Lugupidamisega ja abile lootma jäädes

Jekaterina Mik | Proviisor-kvaliteedikoordineerija

Haiglaapteek

AS Ida-Tallinna Keskhaigla Apteek | Herne 29, 10138 Tallinn

mob +372 51 913 270

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itk.ee/> www.itk.ee